Webinář

Vzájemná spolupráce AP a pedagoga

Asistent pedagoga je nedílnou součástí vzdělávacího procesu a pomáhá žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, ale co když spolupráce není funkční? Lektorka nabídne náměty a tipy pro pedagogické pracovníky, jak správně nastavit spolupráci mezi asistentem pedagoga a pedagogem, aby to dobře fungovalo. V rámci webináře můžou účastníci využít online chat s lektorkou.

Webinář je vhodný pro pedagogické pracovníky (pedagogy MŠ a ZŠ, asistenty pedagoga), zákonné zástupce i další zájemce o téma webináře.

Lektor:

Mgr. Bc. Martina Kneslová

Datum:

20. 10. 2022
19:00 - 20:10

Cena záznamu:

350 Kč

Pro registraci na tento webinář musíte být přihlášeni!
PŘIHLÁSIT SE

Více informací

Vzdělávací webinář pro každého zájemce pro rozšíření své pedagogické kvalifikace.

  • 70 minut přednáška na vybrané téma 
  • Erudovaný lektor 
  • Sdílení zkušeností, online chat s lektorem kurzu 
  • Materiály z webináře – prezentace, video k opakovanému přehrávání 
  • Osvědčení o absolvování webináře, které si můžete stáhnout již druhý den po absolvování webináře ve svém účtu
  • Kvalitní vzdělávání z pohodlí Vašeho domova 

Online webinář můžete sledovat pohodlně ze svého domova. Budete potřebovat pouze připojení k internetu.

Po objednání a zaplacení webináře si můžete spustit webinář v den a čas konání ve svém účtu – můj účet/sledovat webinář.

Webinář je možné objednat si na účastníka nebo na zaměstnavatele, v obou případech Vám vystavíme fakturu.

OSVĚDČENÍ o absolvování webináře najdete ve svém účtu druhý den po vysílání. Záznam je k dispozici během 2 – 3 pracovních dní.

 V případě dotazu se můžete obracet na e-mail: vzdelavani@vlavici.cz.

Všeobecné informace:

·       Webináře se vysílají na naší vlastní platformě, není potřeba instalovat žádný program, vysílání online webináře můžete sledovat ve svém účtu.

·       K webináři nepotřebujete kameru ani mikrofon, dotazy pokládáte prostřednictvím online chatu s lektorem webináře.

·       V případě neúhrady objednaného webináře budeme postupovat dle zákonných norem podle obchodních a storno podmínek.

Informace k platbě:

Po objednání webináře přijde automatické potvrzení na e-mail.  

Pokud účastník objednává webinář na zaměstnavatele /školu, školku či jinou instituci/, přijde mu faktura, kterou musí předat instituci k úhradě, faktura má splatnost 7 dní od vystavení.

Pokud účastník objedná webinář na sebe v den vysílání, je nutné provést úhradu a odeslat potvrzení na e-mail platby@vlavici.cz.

Řečí zkušeností

Hodnocení účastníků

  • Lenka K. | Známka: 1

    Pěkně vedený webinář. Vše podstatné bylo jasně řečeno.

    Jana J. | Známka: 1

  • LENKA O. | Známka: 1

    Alexandra P. | Známka: 1

  • michaela J. | Známka: 1

    Iveta K. | Známka: 1

    Dobrý večer, jsem asistent pedagoga v 5.třídě.