Webinář

Jak vést třídnické hodiny (i on-line)?

Mnoho škol dnes (znovu) zavádí třídnické hodiny. Často učitelé dostanou příkazem tyto hodiny pravidelně vést a ne vždy k tomu mají dostatečnou podporu. Ukážeme si kde pro vedení třídnických hodin brát inspiraci, jak hodinu připravit, co při ní (spíše) dělat a na co si dát pozor. Probereme i hlavní rizikové situaci (a jak jim čelit), do kterých se při vedení třídnických hodin můžeme dostat. Očekává se aktivní účast, součástí kurzu je možnost klást dotazy (on-line prostřednictvím chatu), kurz je prakticky orientován.

Lektor:

Mgr. et Mgr. Jakub Švec - psycholog

Datum:

8. 4. 2021
20:00 - 21:10

Cena záznamu:

350 Kč

Pro registraci na tento webinář musíte být přihlášeni!
PŘIHLÁSIT SE

Více informací

Online webinář můžete sledovat pohodlně ze svého domova. Budete potřebovat pouze připojení k internetu.

Po objednání a zaplacení webináře si můžete spustit webinář v den a čas konání ve svém účtu – můj účet/sledovat webinář.

Webinář je možné objednat si na účastníka nebo na zaměstnavatele, v obou případech Vám vystavíme fakturu.

 

Každý účastník získá:

  • Možnost využít online chatu s lektorkou/lektorem webináře
  • Sdílet své zkušenosti s ostatními účastníky
  • Osvědčení o absolvování vzdělávací akce /je možné si stáhnout ve svém účtu/.
  • Materiály z webináře, které najdete ve svém účtu
  • Videozáznam k opětovnému přehrání a možnosti vrátit se zpět k webináři

 

Online webinář, který trvá 70 minut je lektorovaný erudovaným odborníkem.

V případě dotazu se můžete obracet na e-mail: vzdelavani@vlavici.cz.

Všeobecné informace:

·       Webináře se vysílají na naší vlastní platformě, není potřeba instalovat žádný program, vysílání online webináře můžete sledovat ve svém účtu.

·       K webináři nepotřebujete kameru ani mikrofon, dotazy pokládáte prostřednictvím online chatu s lektorem webináře.

·       V případě neúhrady objednaného webináře budeme postupovat dle zákonných norem podle obchodních a storno podmínek.

Informace k platbě:

Po objednání webináře přijde automatické potvrzení na e-mail.  

Pokud účastník objednává webinář na zaměstnavatele /školu, školku či jinou instituci/, přijde mu faktura, kterou musí předat instituci k úhradě, faktura má splatnost 7 dní od vystavení.

Pokud účastník objedná webinář na sebe, je nutné provést úhradu a odeslat potvrzení na e-mail platby@vlavici.cz.