Jaká je funkce AP v MŠ, jak ho získat? Jak by měla vypadat správná spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga v mateřské škole? Jak si nastavit správná pravidla pro vhodnou spolupráci a na co nezapomenou při plánování aktivit pro integrovaného žáka? Jak lze využít pozici asistenta pro celou třídu? Jaké jsou nejčastější chyby při nastavování podpůrných opatření – asistenta pedagoga? Odpovědi na otázky získáte v našem online webináři, v rámci webináře můžete sdílet své pedagogické zkušenosti s ostatními účastníky webináře a využít online chatu s lektorkou.
Webinář > Práce asistenta pedagoga v mateřské škole
Lektor:
Mgr. Martina Kneslová - speciální pedagog
Datum:
13. 1. 2022
20:00 - 21:10
Cena záznamu:
99 Kč
Pro registraci na tento webinář musíte být
přihlášeni!
PŘIHLÁSIT SE
Více informací
Vzdělávací webinář pro každého zájemce pro rozšíření své pedagogické kvalifikace.
- 70 minut přednáška na vybrané téma
- Erudovaný lektor
- Sdílení zkušeností, online chat s lektorem kurzu
- Materiály z webináře – prezentace, video k opakovanému přehrávání
- Osvědčení o absolvování webináře, které si můžete stáhnout již druhý den po absolvování webináře ve svém účtu
- Kvalitní vzdělávání z pohodlí Vašeho domova
Online webinář můžete sledovat pohodlně ze svého domova. Budete potřebovat pouze připojení k internetu.
Po objednání a zaplacení webináře si můžete spustit webinář v den a čas konání ve svém účtu – můj účet/sledovat webinář.
Webinář je možné objednat si na účastníka nebo na zaměstnavatele, v obou případech Vám vystavíme fakturu.
OSVĚDČENÍ o absolvování webináře najdete ve svém účtu druhý den po vysílání. Záznam je k dispozici během 2 – 3 pracovních dní.
V případě dotazu se můžete obracet na e-mail: vzdelavani@vlavici.cz.
Všeobecné informace:
· Webináře se vysílají na naší vlastní platformě, není potřeba instalovat žádný program, vysílání online webináře můžete sledovat ve svém účtu.
· K webináři nepotřebujete kameru ani mikrofon, dotazy pokládáte prostřednictvím online chatu s lektorem webináře.
· V případě neúhrady objednaného webináře budeme postupovat dle zákonných norem podle obchodních a storno podmínek.
Informace k platbě:
Po objednání webináře přijde automatické potvrzení na e-mail.
Pokud účastník objednává webinář na zaměstnavatele /školu, školku či jinou instituci/, přijde mu faktura, kterou musí předat instituci k úhradě, faktura má splatnost 7 dní od vystavení.
Pokud účastník objedná webinář na sebe v den vysílání, je nutné provést úhradu a odeslat potvrzení na e-mail platby@vlavici.cz.