Webinář

Smíšené třídy v MŠ - výzvy a příležitosti

Webinář nabízí praktické postupy i motivační vhledy pro pedagogy, kteří smíšené třídy teprve zavádějí nebo chtějí lépe nastavit jejich fungování. Zaměříme se na to, proč mohou být smíšené třídy přínosem pro děti i pedagogický tým, jak se na tuto změnu společně připravit a jak nastavit pravidla, organizaci dne i plánování tak, aby rozdílný věk dětí byl skutečnou výhodou. Součástí budou konkrétní tipy, jak podpořit spolupráci, samostatnost, vzorové chování starších dětí i jistotu pedagogů v nové situaci. Webinář je určen každému, kdo hledá jasné návody, oporu a inspiraci při práci v nově vznikajících i stávajících smíšených třídách.

Webinář je vhodný pro pedagogické pracovníky (pedagogy MŠ, asistenty pedagoga v MŠ), i další zájemce o téma webináře. V rámci online webináře můžete sdílet své zkušenosti a komunikovat s lektorem formou online chatu.

 

Lektor:

Mgr. Lenka Vaculíková, MBA

Datum:

23. 3. 2026
20:00 - 21:10

Cena:

375 Kč

Pro registraci na tento webinář musíte být přihlášeni!
PŘIHLÁSIT SE

Více informací

Vzdělávací webinář pro každého zájemce pro rozšíření své pedagogické kvalifikace.

  • 70 minut přednáška na vybrané téma 
  • Erudovaný lektor 
  • Sdílení zkušeností, online chat s lektorem kurzu 
  • Materiály z webináře – prezentace, video k opakovanému přehrávání 
  • Osvědčení o absolvování webináře, které si můžete stáhnout již druhý den po absolvování webináře ve svém účtu
  • Kvalitní vzdělávání z pohodlí Vašeho domova 

Online webinář můžete sledovat pohodlně ze svého domova. Budete potřebovat pouze připojení k internetu.

Po objednání a zaplacení webináře si můžete spustit webinář v den a čas konání ve svém účtu – můj účet/sledovat webinář.

Webinář je možné objednat si na účastníka nebo na zaměstnavatele, v obou případech Vám vystavíme fakturu.

OSVĚDČENÍ o absolvování webináře najdete ve svém účtu druhý den po vysílání. Záznam je k dispozici během 2–3 pracovních dní.

 V případě dotazu se můžete obracet na e-mail: webinare@vlavici.cz.

Všeobecné informace:

·       Webináře se vysílají na naší vlastní platformě, není potřeba instalovat žádný program, vysílání online webináře můžete sledovat ve svém účtu.

·       K webináři nepotřebujete kameru ani mikrofon, dotazy pokládáte prostřednictvím online chatu s lektorem webináře.

·       V případě neúhrady objednaného webináře budeme postupovat dle zákonných norem podle obchodních a storno podmínek.

Informace k platbě:

Po objednání webináře přijde automatické potvrzení na e-mail.

Pokud účastník objednává webinář na zaměstnavatele /školu, školku či jinou instituci/, přijde mu faktura, kterou musí předat instituci k úhradě, faktura má splatnost 7 dní od vystavení.

Pokud účastník objedná webinář na sebe v den vysílání, je nutné provést úhradu a odeslat potvrzení na e-mail webinare@vlavici.cz.