Tato přednáška je určena zejména třídním učitelům. Podíváme se na to, jaký je smysl třídnických hodin, jaké mohou mít třídnické hodiny podobu (organizačně – technické parametry) a na co lze třídnické hodiny zaměřit (podíváme se tedy na jejich cíle a obsah). Představíme si několik aktivit, které ve třídnických hodinách můžeme provádět a zaměříme se na nejčastější rizika a problémy, na které můžeme narazit a kterým se v třídnických hodinách můžeme věnovat (vyčleňovaný žák, rozhádaná třída, stížnosti kolegů na chování žáků, prevence dobrých vztahů ve třídě, apod. Zcela jistě je žádoucí, abyste se zapojili do přednášky prostřednictvím dotazů, na které budeme moc rádi hledat odpovědi. Naší snahou je, aby si každý odnesl praktické inspirace do svých třídnických hodin.
Webinář je vhodný pro pedagogické pracovníky (třídní učitele) i zájemce o toto téma.