Webinář

Nastavujeme ve třídě kooperativní atmosféru

V každé třídě existuje určitá atmosféra. A převažuje buď atmosféra konfrontační (žáci se zesměšňují, jdou si po krku, bojí se něco říci, aby je někdo nesetřel) nebo atmosféra kooperativní (žáci se podporují, spolupracují, důvěřují si). Cílem tohoto webináře je ukázat si, jak oslabovat konfrontační atmosféru (i když někdy může být i užitečná) a podporovat kooperativní naladění skupiny. Popíšeme si i aktivity, jak s atmosférou pracovat a na co si dát pozor. Očekává se aktivní účast, součástí kurzu je možnost klást dotazy (on-line prostřednictvím chatu), kurz je prakticky orientován.

Lektor:

Mgr. et Mgr. Jakub Švec - psycholog

Datum:

3. 6. 2021
18:00 - 19:10

Pro registraci na tento webinář musíte být přihlášeni!
PŘIHLÁSIT SE

Více informací

Online webinář můžete sledovat pohodlně ze svého domova. Budete potřebovat pouze připojení k internetu.

Po objednání a zaplacení webináře si můžete spustit webinář v den a čas konání ve svém účtu – můj účet/sledovat webinář.

Webinář je možné objednat si na účastníka nebo na zaměstnavatele, v obou případech Vám vystavíme fakturu.

 

Každý účastník získá:

  • Možnost využít online chatu s lektorkou/lektorem webináře
  • Sdílet své zkušenosti s ostatními účastníky
  • Osvědčení o absolvování vzdělávací akce /je možné si stáhnout ve svém účtu/.
  • Materiály z webináře, které najdete ve svém účtu
  • Videozáznam k opětovnému přehrání a možnosti vrátit se zpět k webináři

 

Online webinář, který trvá 70 minut je lektorovaný erudovaným odborníkem.

V případě dotazu se můžete obracet na e-mail: vzdelavani@vlavici.cz.

Všeobecné informace:

·       Webináře se vysílají na naší vlastní platformě, není potřeba instalovat žádný program, vysílání online webináře můžete sledovat ve svém účtu.

·       K webináři nepotřebujete kameru ani mikrofon, dotazy pokládáte prostřednictvím online chatu s lektorem webináře.

·       V případě neúhrady objednaného webináře budeme postupovat dle zákonných norem podle obchodních a storno podmínek.

Informace k platbě:

Po objednání webináře přijde automatické potvrzení na e-mail.  

Pokud účastník objednává webinář na zaměstnavatele /školu, školku či jinou instituci/, přijde mu faktura, kterou musí předat instituci k úhradě, faktura má splatnost 7 dní od vystavení.

Pokud účastník objedná webinář na sebe, je nutné provést úhradu a odeslat potvrzení na e-mail platby@vlavici.cz.