Webináře | Psychologická témata

Aktuální webináře

Slovní hodnocení a sebehodnocení dětí

5. ledna 20:00 - 21:10

Jak motivovat žáky?  Jak pracovat s chybou? Jak naučit žáky  nejen přijmout, ale i dát objektivní kritiku? A může se dítě hodnotit samo? A proč vlastně hodnotit? Můžeme hodnocením ublížit?  Anebo může být hodnocení spouštěcím faktorem? Otázky, které si klade nejen pedagog, si pokusíme společně zodpovědět na webináři s názvem Slovní hodnocení a sebehodnocení dětí. 

Po skončení webináře můžete využít online chat s lektorkou a sdílet své zkušenosti.

Webinář je určen pro pedagogy MŠ, ZŠ asistenty pedagoga i širokou veřejnost se zájmem o problematiku. 

 

LEKTOR: Bc. Lenka Scholzová
CENA: 365 Kč

Prevence rizikového chování pomocí terapeutických pohádek

19. ledna 20:00 - 21:10

Na webináři se seznámíte s výchovně-psychologickými pohádkami, což je jeden z druhů terapeutických pohádek. Výchovně-psychologická pohádka  rozvíjí u dětí empatii, sebevědomí,  pomáhá rozvíjet sociální a prosociální kompetence dětí, asertivní chování, učí děti oddělit dobro od zla, poskytuje dítěti návod, jak uniknout těžkým situacím. Na webináři si na příkladu konkrétních výchovně-psychologických pohádek ukážeme, jak s takovou pohádkou pracovat. Ukážeme si příklady pohádek, které můžeme použít, když dítě lže, dopouští se drobných krádeží,  nechce se dělit s druhými, je agresivní, egoistické či samolibé.

V rámci online webináře můžete sdílet své zkušenosti a komunikovat s lektorem formou online chatu. 

Webinář je určen učitelům mateřských škol, učitelům 1. stupně ZŠ, vychovatelkám školních družin, asistentům pedagoga, chůvám.

 

LEKTOR: PhDr. Lucie Zormanová, Ph.D.
CENA: 365 Kč

Duše bolí, tělo pláče, aneb sebepoškozování u dětí

26. ledna 20:00 - 21:10

Když dítě trápí samo sebe (sebepoškozovaní) Není tajemstvím, že se smutek na duši může projevovat i na těle. Tajemstvím ale v této problematice velmi často bývají nejen projevy, ale i příčiny. Jak správně postupovat, pokud se nás tento problém týká?

V rámci webináře mohou účastníci využívat online chat s lektorkou webináře a sdílet své pedagogické zkušenosti.

Webinář je určený pro pedagogické pracovníky i pro širokou veřejnost.

 

LEKTOR: Bc. Lenka Scholzová
CENA: 365 Kč

Myslete méně, žijte více - jak vypnout přehnané přemýšlení a uvolnit se

10. února 20:00 - 21:10

Naučte se zklidnit svou mysl, přestat přemýšlet o tom, co si myslí ostatní, a znovu cítit lehkost a klid. Čeká vás praktický webinář s jednoduchými technikami, dechem a meditací, díky kterým
můžete získat klid, nadhled a radost ze života.

V rámci online webináře můžete sdílet své zkušenosti a komunikovat s lektorem formou online chatu. Webinář je vhodný pro všechny, kteří neví, jak se uvolnit, získat nadhled a radost ze života.

 

LEKTOR: Veronika Kmochová
CENA: 375 Kč

Emoce v dětském věku - učme děti odmalička rozumět sobě i druhým

11. února 20:00 - 21:10

Webinář se zaměřuje na důležitost emocionálního rozvoje u dětí a poskytuje praktické nástroje pro rodiče, pedagogy a další profesionály, kteří se podílejí na výchově dětí.  Účastníci se dozví, jakým způsobem rozpoznávat a podporovat rozvoj emocí u dětí již od nejútlejšího věku. Budeme se věnovat technikám, které pomohou dětem lépe porozumět svým vlastním emocím, stejně jako emocím druhých.  Zároveň se zaměříme na to, jak vytvářet prostředí, které podporuje emoční inteligenci a zdravé vztahy mezi dětmi, učiteli a rodiči.

Možnost využít online chat s lektorem a sdílet své zkušenosti. Webinář je určen pro pedagogy, asistenty a vychovatele i pro širokou veřejnost.

 

LEKTOR: Bc. Lenka Scholzová
CENA: 375 Kč

Trauma a jeho dopad na chování dítěte: Jak jej rozpoznat a jak reagovat

16. února 20:00 - 21:10

Proč některé děti reagují „přehnaně", vybuchují kvůli maličkostem nebo naopak zcela „vypnou"? Tento webinář přináší praktický a srozumitelný pohled na to, jak trauma ovlivňuje mozek, chování a učení dětí. Účastníci se naučí rozpoznat projevy vývojového traumatu, porozumí tomu, proč se dítě někdy nechce učit nebo se mu nedaří navazovat vztahy, a zjistí, jaké signály by je měly vést k větší opatrnosti a podpoře. Na konkrétních příkladech z praxe si ukážeme, jak ve třídě i mimo ni vytvářet prostředí, které dítěti pomáhá se zklidnit, soustředit a lépe spolupracovat. 

V rámci online webináře můžete sdílet své zkušenosti a komunikovat s lektorem formou online chatu. Webinář je vhodný pro pedagogické pracovníky (pedagogy MŠ a ZŠ, asistenty pedagoga), zákonné zástupce i další zájemce o téma webináře.

LEKTOR: Mgr. Lenka Liberdová
CENA: 375 Kč

Jak pracovat se třídou a s žákem s ADHD, který má v tomto kolektivu vztahové problémy

25. února 20:00 - 21:10

Žák s ADHD dokáže být pro pedagoga velkou výzvou – nejen kvůli svým specifickým projevům, ale i kvůli tomu, jak na něj reagují ostatní spolužáci. Tento webinář nabízí praktický a respektující pohled na práci s dítětem, které se v kolektivu obtížně začleňuje nebo zažívá vztahové napětí.

Obsah webináře:

  1. Typické projevy ADHD – jak je rozpoznat a jak jim porozumět v kontextu školního prostředí.
  2. Práce s pravidly – jak nastavit jasný, funkční a spravedlivý rámec pro celou třídu.
  3. Respektující přístup – jak budovat důvěru, motivaci a sebeúctu žáka s ADHD bez trestů
  4. Komunikace s kolektivem o lidské individualitě
  5. Řešení konfliktních situací – konkrétní strategie, jak zvládat napětí, agresi nebo odmítání ze strany spolužáků.

Webinář je určen pro pedagogy i AP v MŠ a na ZŠ.

V rámci online webináře můžete sdílet své zkušenosti a komunikovat s lektorem formou online chatu. 

 

LEKTOR: Mgr. Klára Ulmonová
CENA: 375 Kč

ADHD není záhada: Tipy a strategie pro pedagogy

11. března 20:00 - 21:10

V dnešní době se vyskytuje ve školách i školkách velké množství dětí a žáků s diagnózou ADHD. Z jakého důvodu je výskyt větší než v dřívější době? Jak takového žáka správně vnímat? Proč je pro většinu pedagogů takový žák velkým oříškem? Na webináři si informace o efektivní spolupráci s takovým dítětem.

Webinář je vhodný pro pedagogy v MŠ, na ZŠ i širokou veřejnost. V rámci webináře bude lektor odpovídat na Vaše dotazy přes online chat a zároveň můžete sdílet své zkušenosti.

 

LEKTOR: Mgr. Klára Ulmonová
CENA: 375 Kč

Konfliktní a agresivní jedinec ve školním prostředí

18. března 20:00 - 21:10

Webinář bude mluvit o agresivitě u dětí i dospělých a co může pedagog dělat, aby agresivitu u daného jedince zmírnil. Budeme se snažit odhalit spouštěče takovéhoto chování a zda je možné je v komunikaci s daným jedincem je minimalizovat. Dotkneme se také konfliktů, řekneme si, jak se v takové náročné situaci vhodně zachovat a naopak čeho bychom se měli vyvarovat, abychom situaci ještě více nezhoršili. Webinář bude doplněn o konkrétní příklady z praxe lektora.

V rámci online webináře můžete sdílet své zkušenosti a komunikovat s lektorem formou online chatu. Webinář je vhodný pro pedagogické pracovníky (pedagogy MŠ, ZŠ , asistenty pedagoga), zákonné zástupce i další zájemce o téma webináře.

 

LEKTOR: Mgr. Veronika Kádová
CENA: 375 Kč

Proč se děti chovají, jak se chovají: Porozumění základům chování dětí a efektivní přístupy v práci s nimi

24. března 20:00 - 21:10

Webinář nabízí komplexní pohled na to, proč se děti chovají tak, jak se chovají. Společně prozkoumáme, jak funguje dětský mozek, jak vývojové fáze a životní zkušenosti ovlivňují dětské chování a jakou roli hrají stres či trauma. Účastníci se naučí rozpoznat různé příčiny problémového chování, chápat chování jako komunikační nástroj a získají praktické strategie, jak na dětské chování reagovat efektivně a s respektem.

Webinář je vhodný pro pedagogické pracovníky (pedagogy MŠ, ZŠ , asistenty pedagoga), zákonné zástupce i další zájemce o téma webináře.  V rámci online webináře můžete sdílet své zkušenosti a komunikovat s lektorem formou online chatu.

LEKTOR: Mgr. Lenka Liberdová
CENA: 375 Kč
39 050
Vzdělaných pedagogů
1 992
Webinářů
62
Lektorů
1 407
Nových témat

Hodnocení našich účastníků...

  • 13. ledna 2021
    Tereza V.
    Žák s vývojovou dysfázií na základní škole


    Skvělá lektorka, přínosné informace, příklady z praxe, opravdu jsem opět něco blíže k pochopení vnímání a chování dětí s dysfázií u nás ve škole. Moc mi to pomohlo, děkuji.

  • 19. října 2023
    Linda K.
    Asistent pedagoga u dítěte s PAS, mentálním postižením v MŠ a ZŠ


    Dobrý večer všem

  • 6. září 2023
    Marketa K.
    Jednoduché relaxační techniky pro děti


    Dobrý večer, ano vidím a slyším Vás...

  • 14. listopadu 2022
    Iveta K.
    Specifické poruchy učení - dysgrafie - prakticky


    Perfektnní rady a tipy jak k dětem přistupovat.

  • 3. srpna 2022
    Pavla R.
    Rozvoj motoriky u dětí předškolního věku prakticky


    dozvěděla jsem se moc zajímavých věcí, děkuji

  • 12. prosince 2023
    Kateřina K.
    Třída plná pohody aneb aktivity ke „stmelení třídy“


    zaujali mě terapeutické pohádky

  • 27. června 2023
    Zuzana F.
    Podpora řečového vývoje u dětí v MŠ


    Dobrý večer všem

  • 4. prosince 2024
    Kamila H.
    Akutní stavy u dětí a následná první pomoc


    Žádný se nekonal, doufám ze omluva bude a náhradní termín taky! Popřípadě vrácení peněz! Děkuji Kamila Hochman

  • 26. března 2024
    Ivana P.
    Jak poznat, že je v mé třídě šikana?


    webinář byl velmi přínosný děkuji Pulchartová

  • 13. května 2025
    Helena ?.
    Autogenní trénink pro děti


    Webinář byl skvělý, velmi mě bavil..bylo to poučné a získala jsem plno inspirace..super!!! Děkuji

  • 21. února 2022
    Jana Z.
    Úskalí práce asistenta pedagoga


    Potvrzuji,chtěla jsem pracovat v MŠ, nakonec jsem se ocitla na 2.st. ZŠ a je to velké domácí připravování!

  • 9. listopadu 2022
    Iveta T.
    Práce se žáky s psychickými problémy


    Webinář splňoval své cíle, byl plný informací ze kterých můžu čerpat. Malinké mínus spatřuji v tom, že byl "letem světem". Myslím si., že by bylo přínosné jednotlivá témata udělat do webinářů zvlášť a rozebrat více dopodrobna jednotlivé poruchy.